Powered By Blogger

2011年8月11日星期四

心没有开

居民协会的付费资料终于全输入电脑了
今天又是宝贝儿子最后一天考试
本来我应该觉得开心
但是我没有
我知道我在担心家乡的老爸。。。

再过15-20分钟
我还是要记得把PSP带上车
让承懿可以大玩特玩
他的庆祝考试完毕方式
还有快餐当午餐。

我没能帮爸爸减轻什么
(多么无力又无奈)
至少可以做一些让承懿开心的事情
他们都是我最亲的人。。。

2 条评论:

jo 说...

Hey..... stop worrying and burdening yourself like that, ok??
At times, we would feel so helpless in certain situation. What we can do is pray for them and think positive for them. And there is only so much we can do. That's why i am grateful that i learned chang-shen shuei....

莎莎妈咪 sab 说...

jo...i faham la...just sometime cant rally control the emotion...think positive,got it. trying hard also.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...