Powered By Blogger

2014年4月21日星期一

姐姐弟弟


我的姐姐和弟弟
姐姐比我大三岁
弟弟比我小两岁

每每乘孩子学校假期返乡
姐姐弟弟通常都会拿假一两天陪同
有时候是逛街吃饭
有时候是看电影喝茶闲聊
今天我们去了太平一趟
看看可爱的动物和美丽的湖泊

太平湖我总共来了三次
十岁那年爸爸带我们一家人去
二十八岁那年和胖先生去
还有今天我带着宝贝儿子去
人不一样了
太平湖依旧美丽

谢谢弟弟的安排
谢谢姐姐的时间
谢谢依颜当司机
还有妈妈
陪我们坐了一天的车

我爱我的家人
我的家人爱我
珍惜哦
 

2 条评论:

jo 说...

The place is just great and beautiful as i remember. :)
I truly enjoyed the trip that day, though with the blocked and runny nose.... so sorry about that (putting everyone in the car at risk of catching it from me lor... :p )

莎莎妈咪 sab 说...

jo...i enjoyed the one day trip too, though a bit rush!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...