Powered By Blogger

2014年5月22日星期四

得!信!

晚上九点多。胖老爷下班。换了衣服,才坐下来吃着他老婆煮得不怎么样的晚饭。

我的手机响了。孩子的电话来了。下课了。要到老师那里接他。

打开抽屉,拿钱包、车匙,才准备开口对胖老爷说:“我出去载令郎。” 

他比我早一步开口:“老婆, 等埋我。我扒埋呢两啖菜,同你一齐出去载承懿。”

“唔洗啦。我去载就得啦。你食饭。慢慢食。唔好咁阴公, 食餐饭都要赶到咁。“

”得啦。听我讲。等埋我。好快。“

”你做咩一定要去?食饭就食好好。”

“我钟意啊。我钟意同你一齐去载仔, 得mo? 你geh仔见到我去接放学, 都会好钟意咖。你唔信咩?“|

得!信!

2 条评论:

恩轩至佳 说...

温馨的浪漫!好得!

莎莎妈咪 sab 说...

密池。。。原来你都得, 广府话。哈哈!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...