Powered By Blogger

2021年9月25日星期六

记得我就得咗



晚餐时间, 边吃边聊。不知为何,提到了记忆力衰退。

我说:“唔知系米真系老咗,个脑退化, 好多嘢记唔起。。。”

话未说完,他已经“哈哈哈” 大笑几声,接着说:“边度可能?你连我地第一次见面,我着咩色嘅衫, 你都记得咁清楚。”

我正经八百换来他这般回应,实在是有点没好气:“唔系~ 我讲真嘅。 果个系special case。 我系讲其他嘅嘢。真系唔记得、或者记得唔清楚,比如话D细节。。。”

他又来打断:“唔记得其他嘢有咩所谓,最紧要你唔好唔记得我,咁就得咗。” 说完他继续大口大口地吃菜。

两三秒吧~ 我愣住, 头脑有点蒙了。

有点难以置信,眼前这几乎半秃的胖子,怎么可以道出语气没有很正经, 但听在耳里,却让我感动的一句话。

#周末早上院子里的桃红色让我有惊喜

没有评论:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...