Powered By Blogger

2021年9月23日星期四

你估我流咖?


今天, 我比平日早起,洗刷完毕后下楼,他还没出门, 正在餐桌旁边吃早餐,边划手机(唉~坏习惯

他一眼看到我, 很是诧异:“咦! 做咩甘早醒?唔瞓宴啲?”

即刻给了一个白眼过去, 没好气地:“你估你老婆好惯瞓到黄朝八宴?”

”我惊你唔够精神了嘛~”

故意的:“煮两餐同睇电视需要用好多精神嘅咩?”

“要架! 睇电视好用精神架。 你睇我成日睇电视睇到瞓觉。几用神啊!”

“哇~ 你好嘢喔你, 咁都比你兜到!” 我竖起了拇指比赞

“梗系! 你估我流咖?”

两个人同时“哈哈哈”地开启了这一天。


没有评论:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...