Powered By Blogger

2021年9月19日星期日

22 年的 919



今天吃早餐时,他一本正经地说:“我订咗郁金香, 睇等阵几点到。”

信你才有鬼!

我配合地回应:“哇! 荷兰咁远水路, 黎得切冇?”

他说:“你唔好咁大谂头。我订两支遮。应该好快嘅。”


我一笑带过, 心里根本不相信他口中的“订咗郁金香”。

午餐过后, 花店送来了一小束花。第一次收哦~ 郁金香

他还很马后炮地:“色水几衬你件衫, 绝一绝。 我~未卜先知。叻冇?

“你话叻米叻咯!” 有花收, 这一时半刻就先不跟你计较了。


没有评论:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...