Powered By Blogger

2021年9月21日星期二

花语之后。。。


921。中秋节。

他回家吃午饭(MCO以来 我们都乖)。他一边吃, 一边听我说花语的事。

逮到笑话他的最佳时机,不容错过:“系米冇睇花语就拣嘅?最多系睇个花有冇货, 到时有deliver 冇?”

“哈哈哈~ 爱咁样笃爆咩?”

当我提到 “永远的爱” 时, 他立马:“系米? 都话我内心呼唤嘅 power够劲,即刻click 啱咗!” 然后~大大声笑。

马后炮第一名啦你!
 
===============

吃饱饭, 他拿了碗碟进厨房, 我听到水声。

我说:“你赶时间返工,放低啦。我等阵洗,啲碗碟。”

“又唔系好艰难嘅嘢。” 他继续洗。

故意调侃:“尼个就系唔艰难, 所以我做。 艰难果啲, 我留返比你。”

“艰难嘅、容易嘅,冚唪唥我做。”

简简单单的一句话,半点都不撩, 但却最实在。 认真啱听 !我讲嘅


没有评论:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...