Powered By Blogger

2014年9月19日星期五

919。15年。水晶婚。

(1)  在车里。
”啊!果日我唔记得讲。我帮你download左冯绍峰geh 一出戏。”

“哦~系咩?Thank You Thank You. 早几日我上网唔知边度好似有褆睇到一张poster, 电影黎geh, 但系我唔记得个电影叫咩名。。。都系你够醒目,识得帮我download。”

“梗系啦!你钟意睇兰陵王, 我记得geh。佢都唔够我靓仔,我唔惊我老婆花心。”

”饱死啦你。”

两个人在车里大笑。
=============

(2) 还是在车里。听歌。
“嗯~尼首歌 geh 过门好听哦。”

“我最近睇果部韩剧geh歌黎咖。好听leh?仲好好睇添。”

“边一出?”

“neh~讲精神病果出啦。个男主角真系班耐做戏。演得好好。又好靓仔。好有魅力。果眼神真系好劲。”

“尼个靓仔D?定系金秀贤靓仔D?"

”唔一样geh靓仔啦。两个都靓仔。“

”我知道最靓仔果个系我。“ 他一脸【正经】, 很【认真】地说。

我用一只手按着心脏,也很【认真】地答:“系咖!系咖!”

两个人又在车里大笑。
================

这两个时常说无聊话、没来正经的人就这样“混”过了15年的婚姻生活。
919~ 结婚15周年快乐哦, 我和胖老爷。:)


2 条评论:

小老鼠 说...

恭喜老爷恭喜夫人15周年纪念!
今天是我和老公的结婚6周年纪念,时间过得好快啊。
祝福我们大家幸福、平安!

莎莎妈咪 sab 说...

小老鼠。。。哈哈! 谢谢你的祝福哦。我们大家一起努力:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...