Powered By Blogger

2020年12月10日星期四

靓老婆记得

1210。 星期四。

我还在和周公约会, 他已经摸黑跨州,去了马六甲办公。

中午12:30 左右, 他回来吃午饭。我先把一碟炒面递给他 :“尼度食得晒冇?因为仲有鸡蛋食。”

把装着两颗红鸡蛋的小碟也递过去:“今日你唐人生日。唔记得左, 系咪?”

他笑了:“头先揸车果阵, 我外母call 我。同我讲生日快乐。我真系唔记得左。”

“你唔记得唔紧要, 你靓老婆记得。” (老实说, 我有点心疼啊!)

然后,我提议拍张红鸡蛋的照片,发给承懿。他即刻配合地摆了这个动作。


没有评论:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...