Powered By Blogger

2016年7月18日星期一

我是妈妈的孩子

刚才三点左右。手机响了。来电显示是老家妈妈打来的。

“hello~ 妈, 咩事?”

"你训教啊? kacau 到你啊?”


"冇啦。我响屋企。睇报纸。有咩事?你 Kum 电话,我打翻比你。”

“唔洗唔洗。我讲几句 cheh... 听你把声, 仲未好翻晒?” (我咳嗽了一个星期多, 声音沙哑)

“尼两日好D左。 仲有咳。”

“我爱同你讲, 成日唔记得。用盐水浪口。好有用咖。会消毒。”

我笑了:“我冇用盐水浪口。我买左D 浪口 药水, 好劲geh。”

“系 cheh, 间唔中用盐水浪下, 会快D好。”

“得~ ”

"唔讲啦。你记得浪盐水啊! Bye bye."

"系~ bye bye 啦。”

听到妈妈的声音真好。想念妈妈。

好彩多两个星期就可以飞回去看看她了。


没有评论:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...