Powered By Blogger

2020年11月2日星期一

还是有炸鸡吃


星期六下午, 我的 ketua rumah 执意带我出去,到附近的小市场买食材。他怕他的老婆整个星期不外出, 待在家里变傻了。(哪会?)

在车里,他说了回家后的大计~先用手机grab炸鸡当晚餐(因为老婆很想吃)、修剪院子里的草、 洗车,再冲个凉享受啤酒炸鸡。

回家途中, 天色忽地转暗,大雨过一阵子应该会倾盆而下。

他说:“老婆, 我哋改变计划。 而今唔返屋企先。 我哋去打包晚餐。你睇下个天, 爱落大水左。我哋唔好grab food。 好惨嘅,落水仲要飞车送嘢黎。你OK冇?”

OS:“我~ 我梗系OK啦!食少一餐炸鸡唔会死嘅。我老公咁好心, 真系温暖。”

嘴里说:“咁要去边度打包?”

【隔天晚上还是有炸鸡吃哇咔咔】

没有评论:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...