Powered By Blogger

2021年12月25日星期六

人鬼都是他

大前天晚上, 他下班回来。我告诉他当天家里收到两个包裹。

他听了想了一下,说:“啊~ 咁我12-12 on line 买嘅嘢都到齐晒。”

我答:“哦。”

他低声嘀嘀咕咕:“咦~唔啱。 仲有一样未到。 今日至订嘅。”

“又买咩哦?”

“买比你嘅。 圣诞礼物。”

瞪着他, 眼神有问号。这么突然?
 
他以很“抵死”的语气回我:“我系米好好昵?系米好有仪式感?”

我没好气地望着他~ 没有答话。

他继续自言自语:“哎呀~ 可能两日寄唔到喔。 咁就唔系圣诞礼物左。”

我忍不住笑了~ 人又是他, 鬼也是他。

“冇所谓啦。就当系新年礼物。 迎接新嘅一年。你睇我几有仪式感啊!好感动 leh?”



没有评论:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...