Powered By Blogger

2023年8月11日星期五

槟城的牵挂(5)



下午近三点给妈妈拨电话, 要确认一件事;前两天通电话时忘了问。结果连播三次, 她都没接。

四点半左右, 妈妈回我电话。

“咩事?call 我咁多摆。”

“问你记得个logo 冇?”

“哈哈哈~ 记得啦! 阿成(我弟) 头先都问我同样嘅嘢。” 然后她说出了几个字母。

“记得就好。班耐!打叉唔好画出格啊。”

“知道、知道。”

“唉~今次系惊好多人唔出嚟投票。”

“哎哟~做咩咁? 有得拣梗系要拣啦!”

我的妈妈, 一位81岁的老aunty ~棒棒哒!


没有评论:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...