Powered By Blogger

2021年10月22日星期五

我俩的打赌



星期二。 公假。 家里。晚餐时间。打包寿司。

一边吃饭、一边听歌、 一边聊天。证明我们可以一心三用。

手机里刚好播着张姐的歌~《爱的代价》。

他问:“你话张艾嘉有几多岁?”

“六十几挂?”

“佢有个仔。 但系佢冇结婚。”

“有啦! 佢有结婚。 圈外人。”

”你 sure 冇? 唔系捐精嘅咩?”

“有! 佢有老公嘅!而且佢以前好似有同罗大佑系埋一齐。。。”

他很怀疑的眼神:“系米?真唔真?”

“系。我应该冇记错。”

他摇摇头:“我睇你点我多D。”

我不服气:“咁我哋黎输赌!我话佢同罗大佑曾经一齐。”

他笑了。我更加不服气。

“黎。讲。爱输赌咩?快啲。”

他的眼珠子迅速地转了两转:“咁啊~ 我输嘅话, 我锡你一啖; 你输嘅话, 你锡我一啖。”

有没有搞错?这样的赌注?

我很大声:“你估我傻咔?得你着数。”

他哈哈哈大笑~ “原来我老婆咁叻!”

两个人继续吃饭。 我先吃完, 上谷歌找张姐的资料。Bingo! 她现在的丈夫是圈外人,以前真的曾经和罗大佑拍过拖。

我把手机递到他眼前, 指了指手机屏幕。

他瞄了瞄, 笑笑。 用手背擦了擦嘴, 趋前来。

“你做咩? 食饱左?”

“我好 gentleman嘅。 愿赌服输。 我黎锡你一啖。”

我摇了摇手:“唔洗、 唔洗。你同我行开, 食你嘅饭。”

“你边度可以咁样陷我于不义?唔比我履行我嘅承诺。”

“你不喽都不仁不义咖啦!我洗咩陷害你?”

然后两个人对视笑了很久。

我知道我们很无聊,原谅一下空巢期的我们吧!

#图文严重不符哈哈哈

没有评论:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...