Powered By Blogger

2021年2月3日星期三

好人

他回来吃午饭, 提起了上午发生的一件事。

“头先我去银行果阵,靠近 round about 果边, 有个盲人要过马路。佢响路中间, 冇车停比佢,佢过唔到。”

“我堂车去到果阵, 我停住, 想比佢过。但系后边啲车 pi pi pon pon.”

“收尾~我park 堂车响边然。 行过去。带佢过马路。”

“Uncle 话佢唔系要过马路, 佢要去LRT 站。我话尼头冇LRT 站。 你系要去边头?佢话佢要去TTDI Maybank.”

我忍不住开口:“之后点?”

“我开电话帮佢叫 grab, 等埋 grab 黎睇佢上车。好彩grab司机都系唐人。我同佢讲 Uncle 系盲嘅, 唔该帮下手,送到比佢容易落车嘅地方。”

我又出口了:“grab 几钱?”

“三十几。”

“老公,你唔惊咩? 咁嘅时势, 仲敢落车去帮三唔识七嘅人。”

“我冇谂咁多。冇可能睇住佢响路中间,比车撞呱。“

你好人, 肥佬。

(后来朋友在FB留言说, 那位盲人很可能是骗子, 之前很多人曾中招。胖老爷帮人没错,若真遇到骗子的话,也没办法了。)

没有评论:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...