Powered By Blogger

2021年3月15日星期一

橙子的故事(2)

星期日。周休日。家里厨房也休息。 午餐求求其其(广东话)打包清汤粉。

吃饱之后吃橙子。一边在闲聊。

他在分享待会儿的“劳动计划” :”等阵我要装水、煲水。之后等水滚果阵, 我洗干净D碗。之后我要出去掘泥,挖松放D肥料,趁仲未落雨。而家天黑黑, 晏D应该会落雨。”

我一边把拔丝后的橙子放进嘴里, 一边问:“你咁多嘢做, 爱我帮手做咩啊?”

他说:“唔洗。我自己搞掂。你去冲凉。之后可以睇你D 剧。”

“咁好?咩都唔洗做?咁我冲完凉真系落黎睇~ 靓仔咖啦。” 心里在盘算要开哪部剧来看。

他立马很大动作地做了个拨头发的假动作:“我知我靓仔。我知你中意睇我。 快D睇~唔睇就执输咯。”

哇~又差点被我嘴里的橙噎到

没有评论:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...