Powered By Blogger

2021年3月13日星期六

所謂的「光榮史」



星期四晚餐後, 一起散步。

他掏出了手機, 給我看照片,說:「chat group度唔知邊個 post 出黎呢張相。 咁耐之前嘅報紙,仲收住。好嘢啊~」說完他自己在偷偷笑。

啊~ 真的是30年的舊照片, 所謂的「光榮史」。1991年的STPM, 他的母校那一年考獲非常優異的成績,獨佔鰲頭,成為佳話。照片裡的都是全A生, 被抬起來的那位同學我也認識(因為他後來也讀馬大, 也是我們中華文化組的組員)~是應屆考生裡,物理的第一名。

看完照片, 繼續散步。我心裡想:「照片裡的他20歲。 承懿今年也是20歲。兩父子的20歲, 模樣差好遠。哈哈哈~」

忍不住把想法說出來:「你話承懿個樣似你冇?佢今年20歲。 張相度你又系20歲。」

他即刻搖頭:「唔似。邊度似? 好彩唔似我。」說完他自己先笑了。

「咁又系。似你就慘D。冇幾多個女仔似我咁抵得諗~你樣又冇、身材又冇,我貪你咩啊? 梗係我對眼有問題!福建話講 but jiu koh teo sai (眼睛被米田共盖着了)。」

我說完,我們兩個人開始狂笑。

「咩啊? 我外父佬同外母識貨, 有先見之明。佢地知道我夠肥夠多油,真係打戰嘅話, 切一忽肉都夠食兩個月,頂飽。餓唔親佢地個女。」

他說完,我們繼續狂笑。

冇樣冇身材冇所謂。夠幽默夠詼諧米得啦。可以一齊笑住過人生漫漫長路。


*認得出哪位是20歲的胖老爺嗎?


没有评论:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...