Powered By Blogger

2016年10月24日星期一

我们都爱妈妈

一夜的雨,凉凉的早晨。

起床后,看到妈妈在厨房。身上穿着褪色的夹克,在泡咖啡。嘴里衔着一片面包。她总是这个样,一心多用。嘴巴和双手,都不闲着。

“妈, 落水所以冇去打拳(太极)?你好冻咩?着jacket?”

她喝了口咖啡:“系咯。落水落成晚。又冇去打拳。冻啊~所以穿条jacket 着。我半夜仲担心唔知你冻唔冻?寻晚我唔比张 jin (被单)你。收尾又觉得你冻 geh 话, 会揾我罗 jin。所以继续 瞓觉。”

我笑了 :“好心咯。你个女第一日住尼度咩? 唔识自己揾 jin 咩?其实,我都唔觉得冻。我油够多。”

妈妈也笑了:“咁又系。” 然后她继续:“今日冇打拳,冇去巴杀,冇买早餐(面食啦)比你。系屋企【千猜】食啦。”

“得啦。屋企咁多嘢食,唔惊啦。肯定唔会饿亲。我食两块饼都OK咖。”

妈妈快手快脚吃完早餐,开始处理她已浸洗的青菜。一边处理着晚餐的材料,一边对我说:“我切埋 D 桂豆同葱头, 冲凉洗几条衫,准备出街。” (弟弟会来接我们出去)

然后她傻笑了几声:“系你返黎我至咁风流,咁多街出。”

“可以风流梗系要风流下啦。仲等几时哦?仲有,你唔好咁样衰,大家姐同阿成(我弟)平时叫你出去,你自己懒 chek.。讲~有冇?”

她笑笑, 不搭话。

我们都爱妈妈。


没有评论:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...